Pages

Petunjuk Tuhan rugi tak sambut.

Friday, January 20, 2017

[ 4 Mac 2014 ]

Gitu sangat tajuk. Okay. Entri yang sebelum sebelum nie aku tak tulis tarikh sebab malas, tak fikir panjang dan tiada visi. So, kali nie aku dah nampak sikit tujuan hidup.

Sebab program kelab aku kali nie lebih kepada memanggil anak anak muda untuk menjadi umat manusia. 

Untuk lebih emahami dan menghayati 99 Nama Allah. Aku tak berapa ingat sebenarnya nama program nie. Haa elok la nis. Yang elok elok tak mau ingat. Yang lagha hafal siap. Hehe maki diri sendiri dalam hati.

 Aku sebagai AJK Termenung.

 Masa pendaftaran ke dah nak habis program aku tak pasti la tu.

 Audiens

Done berdakwah. Phew

Jemputan untuk ceramah nie kawan kepada mak kawan aku tak silap. Weolls menggunakan segala peluang yang terbuka lagi luas. 

Struggle nak buat program yang bermacam macam nie, serius macam nak gila. *exaggerated* Bukan senang nak capai target tiap semester kena ada at least berapa entah program untuk setiap kelab. Bukan apa, nak maintain and nak perbaiki kebolehpasaran kelab kot. Ceh gitu. 

Naik turun sana sini ambil sign, nak sewa itu ini, baiki paperwork, jalan ke sana ke mari nak boleh ke buat program. Bertikam lidah, beza pendapat, ko nak macam tu, aku nak macam gini, naseb weolls bertikam tak tembus. Masih boleh huha huha macam biasa sampai sekarang. Sayang betul aku dekat kelab dan geng geng kelab yang sama sama nak membangunkan dan menjatuhkan kelab. Haha Tidak tidak. 

Aku ada dua geng je yang rapat. Geng geng bebudak Pahang nie lah dengan kawan aku dekat DPP lagi 6 orang. Amboi. Jauh pulak nis bercerita ya. Babai dulu. Sambung folder gambar lain pulak. 

No comments :

Post a Comment

Terima kasih. Komen komen la selalu ❤

Free Blogger Design Made By The Dutch Lady Designs