Pages

BAKSIS Part 1.

Thursday, January 5, 2017

Hari perasmian Bakti Siswa di Kg. Tebuk Jawa, Sabak Bernam. Tengok gambar jelah. Mana aku nak ingat kisah beberapa tahun lepas. 








  Din kelihatan kurus masa nie. Hahaha



My mak angkat. Ihiks Satu rumah dengan roomate aku masa sem 1, Aten.

Hari kedua kita orang kena bantu orang kampung rewang untuk majlis kahwin pada hari tersebut. Pheww

 Terlalu banyak makan lauk kenduri gamaknya. 



























Serius meriah majlis kahwin nie woi. Okay. Terrrrrlalu banyak gambar. Aku main letak je nie. Nak pilih pun boleh buta mata. Malam tu aku rasa tengah pikir nak buat persembahan kot untuk orang kampung. KOT.














Okay. Then esoknya pulak. Ke sekolah rendah untuk bagi motivasi. Budak budak sekarang nie bukan boleh. Kena kasi tarbiyah sikit. Ehee




 Dua orang tu konon kusyuk tongkat dagu.

Sembang mende yang beria sangat tu?



Sampai terjelir ekau punya seronok ye dik.





 Karok ke tu?







Boleh budak tu bagi pandangan menyampah dekat aku.









 Stress ke dik?



Suka gambar nie muka happy semua nak bergambo!



Sudah penat, mari makan.



Amboi. Penuh mulut.

Yang nie lagi amboi.

Dah. Aku tak larat.

No comments :

Post a Comment

Terima kasih. Komen komen la selalu ❤

Free Blogger Design Made By The Dutch Lady Designs