Pages

Drama sangat

Thursday, August 20, 2015

Kadang aku pikir, belog nie masih relevan ke? Sekarang pulak dah ade +Wattpad pulak. Kau rase? Patut ke aku teruskan menulis tanpa pembaca nie?

Haruskan aku menyebarkan sampah-sampah aku nie?

Berhenti drama hanis.

Tanpa plan, hidup miserable gitu lo.

Thursday, August 20, 2015

Dah. Dalam 2 , 3 jam sahaja aku menghabiskan masa pikir tajuk belog. Jahanam. Dan dah 20 ++ tahun hidup, aku belum tahu aku nak buat apa lepas grad. Mampus lah nak.

Resume praktikal pun aku belum buat, nak pikir pasal lepas grad pulak. Angan lebih !

Gini. Aku dengan ain ingat, nak buat bisnes lepas grad nie. Korang ade idea tak?

p/s : Walaupun tak dek pembaca belog, lagak kena lebih. Ingat nie, pesanan dari legend.

sakit mohon bersyukur

Saturday, August 8, 2015

so harini dah hantar kedai laptopnya. cina tu kabo seminggu nanti dia call. setel bab tu, nak setel bab pakaian pulak. nak cari seluar kelas, terbeli baju. alah. aku tak kesah pon. pasal bukan selalu shopping aku nie. banyak pakai baju lama je. susah kalau nak cari seluar orang pendek nie. serius. kalo try, longgar dipinggang ketat dipeha. atau, steady dipinggang, dipeha bungkus nangka. takmo laa bungkus sangat yedak. terbeliak mata lecturer ko menengok haa. 😂 last sekali tak beli. hais.
oh, aku dah lama tak sakit atau terkena sebarang jangkitan virus. virus cinta menular adalah. panggg cinta menular pada yang Esa kau. gitu. hihu nie dah 2 hari lebih kurang aku selesema, sakit kepala, gatal tekak. adik beradik dia laa tu serangkai. selesema pun belum tahap meleleh hingus masuk dalam mulut, cuma sedut sedut je sikit. kahkah tapi tu lah, aku bersyukur. sebab orang kata ke sape kata tah, sakit nie penghapus dosa yedak? biar lah terhapus dosa yang makin berat nie. aku tak larat tanggung dah. rasa nak mati, duduk dengan Dia je. tapi tobat dulu nah. kang mati katak. 😂
posted from Bloggeroid
Free Blogger Design Made By The Dutch Lady Designs